SCOP: realizarea de activităţi care să ofere elevilor posibilitatea acumulării de cunoştinţe şi deprinderi într-un cadru educaţional organizat.
ARGUMENT:
Într-o perioadă în care principiul competenţei şi al comunicării eficiente guvernează toate activităţile sociale, se cuvine ca acelaşi principiu să stea la baza realizări de activităţi educative menite să ofere elevilor o săptămână de educaţie altfel. Iniţiativa acestei şcoli de vară răspunde nevolii de a găsi pentru elevi noi modalităţi de educaţie, una nonformală, în care să-şi dezvolte şi / sau să-şi valorifice cunoştinţe şi abilităţi care să le fie utile în activităţile viitoare.
Asociaţia Regională pentru Educaţie şi Dezvoltare ARED Suceava, organizaţie non-guvernamentală constituită în anul 2005 are experienţă în realizarea unor astfel de activităţi, aceasta fiind cea de-a treia ediţie. În parteneriat cu Şcoala cu clasele I-VIII nr. 10 Suceava, care dispune de spaţiu, dotare, de cadre didactice, calificate şi cu competenţe profesionale deosebite, cărora li se vor alătura cadre didactice din alte şcoli şi grădiniţe din oraş şi din localităţi limitrofe, ARED Suceava doreşte realizarea de activităţi care să valorifice la elevi potenţialul creator şi cunoştinţele deja dobândite până în prezent..
PERIOADA: cinci zile, între orele 9.00 – 13.00
GRUPUL ŢINTĂ: elevi şi preşcolari cu vârsta cuprinsă între 6 şi 13 ani.
OBIECTIVE SPECIFICE:
• să realizeze activităţi educative în vederea dobândirii de cunoştinţe şi deprinderi
• să dezvolte la elevi competenţe de socializare între elevi de la şcoli din oraşul Suceava
• să ofere copiilor o săptămână de activităţi educaţionale în care să se joace învăţând şi să înveţe jucându-se.
• să dezvolte la elevi competenţe de creare a unor produse finale cu materiale realizate în timpul activităţilor
ACTIVITĂŢI:
• jocuri şi activităţi distractive;
• concursuri cu premii;
• vizionare de materiale educative
• întâlniri cu specialişti;
• desfăşurarea de activităţi ecologice în natură;
RESURSE:
a) umane:
• cadre didactice, părinţi, psihologi şcolari;
• elevi din şcolile şi grădiniţele oraşului;
b) materiale:
• pliante;
• mape;
• flipchart;
• markere;
REZULTATE AŞTEPTATE: dezvoltarea de competenţe de socializare la elevi, realizarea de produse finale specifice
EVALUARE: statistica participanţilor, expoziţie, program artistic.
luni, 13 iunie 2011
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu